Aksi Budak Sekolah di Youtube

aksi budak sekolah youtube

aksi budak sekolah di youtube

Assalamualaikum. Satu pengumuman pendek mahu aku umumkan. Sekarang Aksi Budak Sekolah sudah pun bertapak du Youtube. Dekat channel Aksi Budak Sekolah di Youtube tu nanti, aku akan letak tutorial ringkas yang aku buat. Tutorial tu tengok la macam mana nanti. Setakat ni baru cadang nak buat video tutorial pasal unblock web yang di blok skmm.

Aksi Budak Sekolah di Facebook

Kepada yang masih tak tau. Aksi Budak Sekolah juga telah bertapak di Facebook. Boleh tengok page tu kat sini: Aksi Budak Sekolah di Facebook. Minta maaf la aku dah setting supaya orang lain tak boleh nak post apa-apa kat page tu. Ada pihak yang cuba menyebarkan benda tak elok kat situ. Jadi aku terpaksa ambil langkah drastik bagi menyekat mereka yang tak bertanggungjawap tu.

 

 

Leave a Reply

